DÜN ARILIĞA GİTMİŞTİM.

Oğul çantamız hazırdır.Artık çıkan oğullar istedikleri kadar uzağa gidebilirler.




Yaptırdığım ve üzerinde bazı düzenlemeler yaptığımız oğul koyma
kovanı ve ruşet kovanlar.
Benim çok hoşuma giden anaarılarım'dan iki tanesi. Irklarını
bilmiyorum ama görüntüleri ve kovan içi düzenleri maaşallah çok
güzel.



Yeni çıkan bir anayı,kafes içinde yaklaşık 2 saat beklettikten
sonra,serbest bıraktım,anaarı üzerine yığılmalar oluştu ama sanki
vurmuyorlardı.

Biraz bal almak için arıları dışarıya silkeledim böyle bir görüntü oluştu.
Hüseyin basri kardeşim bana bir iki fotoğraf göndermişti,taşıması kolay olacak bir oğul koyma sepeti yapayım diye,bizde böyle bir şey yaptık.Yanlarınada tel çektik hem hava almaları kolay olur hemde isterseniz yanlardan anaarıyı da görebilirsiniz.

Yorumlar

selamlar ahmet abi harika olmuş oğul kutun hep güzle günlerde kullanman dileğimle gerçekten güzel yapmışsın tebrikler artık ogulların nakliye sorunuda olmayacak hayırlısıyla
AHMET GÜLEN dedi ki…
Aleykum selam kardeş,bu işin projesinde sende varsın bizde biraz açılım yaptık.Güzel duan içinde ayrıca teşekkur ederim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BALIMIZIN TAHLİL SONUÇLARINI DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE SUNUYORUZ.

2016 İLKBAHARIN İLK ÇİÇEKLERİ

FORMİK ASİT UYGULAMASIN'DA GÖRÜLEN ZARARLAR.