BAL AKIMI ERKEN BAŞLADI.

Buralarda gerçekten çok ilginç ve güzel çiçekler bulunur.Çoğunun isimlerini bilmiyorum.Bu çiçekleri tanıyan arkadaşların yardımına ihtiyacım var.



Geçen sezon bu zamanlarda daha bal akımı başlamamıştı,bu yıl erken başladı ve şu an bal akımı başlamış bulunmaktadır.İnşaallah bereketli bir sezon geçiririz.


Kuşburnu (şilan) ağaçı ve çiçeği.


Şu çiçeği ilk kez gördüm,her gözeneği şıra doludur.


Bu çiçeğide buralarda ilk kez gördüm çok az sayıda var.



Evet artık ballıkları üste atmaya başladık.


Arkadaşlar ben düşündüm taşındım,arıları şerbetliklerde sulamaya karar verdim.İlk günden böyle üşüştüler,şimdilik benim bildiğim kadarıyla çok güzel bir cözüm,ama yinede hesap etmediğim bir zararını tesbit eden arkadaşlar varsa lütfen uyarsınlar.

Ufak ruşetlerim artık düzene girdiler içlerinde çıkmış ve döllenmiş analar hazır haldeler.




Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BALIMIZIN TAHLİL SONUÇLARINI DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE SUNUYORUZ.

2016 İLKBAHARIN İLK ÇİÇEKLERİ

2018 YILI BAL HASADI.