TIRPAN'LAR ÇEKİLDİ VE GÜZELİM ÇİÇEKLERİMİZ BİR BİR YERE DEVRİLDİLER.

Arılar biçileçek yerlerden alacağını aldılar belki,ama yine'de bana göre biraz erken oldu şu biçim işi.

Haşhaşlar olgunlaşmak üzereler.

Artık arıların istikameti çarsale tepesi olacak.Çarsale şu yukarıda bulunan tepenin adı.


Mezarlık ve arılık yan yana.Hayat ile ölüm.Peygamber efendimiz a.s.v bir hadisi şeriflerin'de ''Lezzetleri kesen ölümü sıkça anınız'' diye buyurmuştur.Bazen bal ile dolu kovana baktıktan sonra birde mezarlığa doğru bakıyorum ve gerçektende insan bir tuhaf oluyor.Ölüm ile ilgili anlatılacak o kadar çok şey varki.En iyisi şöyle bir dua ile bu konudan çıkalım Ey Rabbimiz! ölümümüzü güzel kıl.Amin.


Bu sezonun ilk ürününü çıkardık.Rabbim hayırlı kılsın.Geçenlerde Bir arkadaşa lazım oldu bende birkaç çıtayı süzdüm,diğerlerinide inşaallah birkaç gün sonra süzmeyi düşünüyorum akım şimdilik devam ediyor.Allah sonunu hayır etsin.


Şimdilik birinciliği bu anaarı'nın komutasın da'ki kovan götürüyor.Cinsini tam olarak çıkaramadım,daha çok siyah kafkas arısına benziyor ama gerçektende maaşşallahı var.Bunun gibi on tane kovanın olacak ondan sonra arıcılığın'da balın da tadına varırsınız.

Arada sırada böyle ziyaretçiler de oluyor.Çevre'de ulaşabildiğimiz arıcılara haber salıyoruz.Kimin olduğu kesinlik kazanmayan oğullar için birde ayrıca helallik alıyoruz.
Çiçek çeşidimiz boldur.


Yukarıdan bir bakış.Geçen sezon kovanları buraya bırakmıştık.


Evet,şu anaarı'da fena çalışmıyor.

ARI'LARIN SU İÇİŞİ.

Yaklaşık 500 metre ileride göl var,ama,yinede suyu yakınlarına getirmenin daha iyi olacağını düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BALIMIZIN TAHLİL SONUÇLARINI DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE SUNUYORUZ.

2018 YILI BAL HASADI.

2016 İLKBAHARIN İLK ÇİÇEKLERİ