2013 YILI OĞUL İMPARATORLUĞU.

Bu yıl her taraf çiçekle donanmış,tam bal alacağız derken, arılar  bir ayaklanma başlattılar.Oğul üstüne oğul.
Biri başını alır dağa çıkar,


                                              Biri kendisini yere atar,

                                        Bir diğeri,bulduğu en yakın taşın üstüne çıkar.


Hele birde,ığdır havalimanı gibi,havada bekleyenide olunca,artık Allah yardımcınız olsun
 

                                                     Beyaz kule, bucfast kule inşaatı.
                                         Benim oğullarımda çiçeklerin arasına kaçmış.
                                                    Aha da birini yakaladım.
                                                 SubhanAllah bu çiçek ne kadarda güzel.

Gelelim bal konusuna, kimse kusura bakmasın ama, birkaç yıldır arıcılık yapıyorum,3-4 yıldır da bucfast anaarısı da alıyorum, inanınız, ilk balı, en temiz çıta balını ve diyebilirim ki en çok balı bucfast arılarımdan alıyorum. Bu hibrit ırk hem uysallığı ile hem de oğula meyilli olmaması ile ,arıcı'ya gerçekten de lezzet veriyor.Şu resimdeki güzellik bucfast arılarına ait.

 

Bir şey daha sizlerle paylaşayım, iki ayrı kovandan alınan polene baktığım da, her kovanın ayrı renkte polen topladığını görüyorum. Bu demek oluyor ki kovanların topladığı bal'da farklı çiçeklerden ve farklı kaliteden olabiliyor.

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BALIMIZIN TAHLİL SONUÇLARINI DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE SUNUYORUZ.

2018 YILI BAL HASADI.

2016 İLKBAHARIN İLK ÇİÇEKLERİ