YAYLA GÜNLERİ BAŞLADI.

Allaha hamd olsun ki tekrar,köye çıkmayı bize nasip etti.

Bu bahar çok yağmurlu bir bahar oldu.Her taraf yemyeşil,yerler ıslak,inşallah hep böyle güzel devam eder ve iyi bir ürün alırız.

Kovanlarım şu an biraz açlık tehlikesi yaşıyorlar ama inşaallah birkaç gün içerisinde kendilerine yetecek kadar nektar toplarlar.Aslında kovanların aç olması her ne kadar,arıcılar için kötü bir durum olsada,saf bal satan arıcılar için birazda sevindirici bir durum en azında baharın ilk günlerinde yavru desteği için verdiğimiz şerbetin kovanlarda kalmadığından emin oluyoruz.Buda benim en çok dikkat ettiğim konulardan bir tanesi.
 Bu yıl çadırımın önüne birde erik ağacı dikeyim dedim,bakalım yeşerecek mi.
 Her yıl kovanların suyunu,kovan içerisine bıraktığım suluklara dolduruyordum.Ama acaba bal nemini alma döneminde arılara zorluk mu çıkarıyorum diye düşündüğümden,bu sezon dışarıya bıraktım sulukları,Arıların su ihtiyacını gidermek gerçekten çok önemlidir,Çok korkunç derecede su tüketiyorlar ve ben buna güç yetiremiyorum.


                                  Her derde deva polenimizi yavaş yavaş toplamaktayız.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BALIMIZIN TAHLİL SONUÇLARINI DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE SUNUYORUZ.

2018 YILI BAL HASADI.

2016 İLKBAHARIN İLK ÇİÇEKLERİ