YENİDEN ARILIĞIMIZA KONDUK.


 


.


Şehirde pek çalışmayan arıları,yukarılara çıkardık belki biraz canlanırlar diye fakat buralar halen halen soğuktur,özellikle geceleri çok soğuk geçiyor.Her sezon yaptığım gibi yine arıları aç bıraktım,gelecek olan bala şeker karışmasın diye az şerbetleme yaptım.Şu an arılar ciddi açlık tehlikesi yaşamaktadırlar.





Bu sezon farklı bir yönteme başvurdum,kovanları güney hariç 3 tarafa bakacak ve o şekilde rahat çalışacak biçimde yerleştirdim.Bakalım bir fark görebilecekmiyiz.

Bu sezon bana göre yağmur iyi yağdı fakat rüzgar çok olduğundan yerleri hemen kurutuyor,İnşaallah verimli bereketli bir sezon görürüz.










Arılarımın suyunu da ihmal etmedim,kovanların ağzını daha açmadan, önce sularını hazırladım ki başka yerlere gidip telef olmasınlar,özellikle köy içinde evlerin önlerine bırakılan su dolu leğenlere düşüyorlar ve boğuluyorlar.




Güneşin batışını çözünürlüğü iyi olmayan telefonumla ancak bu kadar yakalayabildim,

Yorumlar

selam aleyküm.rabbim bol bereketli sezon nasib etsin.taze çiçekler açıp arılar şenlenir inşaallah.allah kolaylık versin.selametle
AHMET GÜLEN dedi ki…
Aleykum selam.Güzel duanız için çok teşekkür ederim,inşaallah birkaç günlük sıkıntımız son bulacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BALIMIZIN TAHLİL SONUÇLARINI DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE SUNUYORUZ.

2016 İLKBAHARIN İLK ÇİÇEKLERİ

FORMİK ASİT UYGULAMASIN'DA GÖRÜLEN ZARARLAR.