2018 BAL SEZONU YAYLA DÖNEMİ BAŞLADI.


Allah'ın izni ile yeni bir bal sezonuna daha kavuştuk,kavuştuk ta birileri bana meydan okumaya başladı,verdiği pozlarla ben bu işi daha iyi yaparım diyor.











Yaklaşık on yıldır bu işi yaparım,ama bu sezon kadar yağmurlu bir sezon görmedim.Maşallah her taraf yemyeşil oldu,bir iki güneş vurdu mu buralar çiçekten geçilmez olur.










 Aha da benim Davud'um burada imiş;))


 Her taraf ıslak olmasına rağmen yine de arılar bolca su içiyorlar.
 Bazı kovanlar'ım ayaksız kaldı,onlara bir an önce ayak yapmam lazım.

Polen çok hoşuna gitmiş olacak'ki her tarafını boyamış;))







 Daha önce kendini göstermeyen çiçeklerden bir tanesi de bu çiçektir.Buralarda ne kadar çok yağmur o kadar çok çeşit çiçek oluyor.








Yorumlar

MİNİK ARICI dedi ki…
Sayın Ahmet Bey
Selamün aleyküm
Yaylalarda arıcılık bir daha güzel olur.
İnşallah bu güzelliği doya doya yaşayanlardansınız.
Ne demek rakip geliyor?
Gelecek tabi...
Yoksa ata-ced nasıl rahat edecek.
Mevlam Davut Nebi feraseti ve güçü mersin.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Selam, saygı ve muhabbetle....
AHMET GÜLEN dedi ki…
Aleykum selam.Bu güzel yorumunuzu maalesef şimdi görebildim.Allah razı olsun.Kusura da bakmayınız,Sistemde bir sıkıntı var sanki,bana mail gelirdi normalde.Ama bu yorumunuz fark edememişim.Saygılarımla.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BALIMIZIN TAHLİL SONUÇLARINI DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE SUNUYORUZ.

2016 İLKBAHARIN İLK ÇİÇEKLERİ

FORMİK ASİT UYGULAMASIN'DA GÖRÜLEN ZARARLAR.